Ազգային խաղեր

Մարմնամարզական նախագծերի, ձմեռային մարզական խաղերի ստուգատես

Վայրը՝ հարավային դպրոց

Մասնակիցներ՝ 1․2 դասարանի սովորողներ

Պատասխանատու՝ Մարինե Մանուկյան

Նպատակը՝

  • ծանոթացում ազգային խաղերին
  • ազգային  խաղերի ուսուցում
  • խմբով խաղալու հմտությունների զարգացում
  • մրցելու-հաղթելու կարողությունների զարգացում
  • ազգային ինքնության պահպանում, տարածում


Ընթացքը`

Ներկայացնել, թե  ինչ ասել է «ազգային խաղ»: Կատարել խաղերի ընտրություն, տեղեկություն տալ ներկայացվող խաղերի պատմութան,կանոնների մասին։

Արդյունքը`

Ազգային խաղերը սովորողի մեջ դաստիարակում են մրցակցային ոգի, հաղթանակի հասնելու մեծ կամք, հմտություն և այլն։ Խաղերի արդյունքները կներկայացնենք տեսանյութերի, ռադիոնյութերի, աուդիոպատումների միջոցով։

1․ Ծափոցիկ

Երկու սովորող նստում են իրար դիմաց, ձեռքերը ծնկներին են խփում և, բարձրացնելով մինչև կուրծքը, ծափ են տալի, ափերն իրար են խփում, ապա աջ ձեռքերն են իրար խփում, հետո ձախերը,  այնուհետև դարձյալ ծափ տալով ծնկներին են խփում ու նորից սկսում: Այս գործողությունը աստիճանաբար արագացնելով` սկսում են շուտ-շուտ ծափ տալ։

2․Ծիսական խաղ

Սովորողները չարխափաններով, գդալներով, ոտքերի դոփյուններով, այլ չխկչխկացող առարկաներով շրխկացնում են և աղմկում:

Ներկաներից մեկը հարցնում է.
— Ի՞նչ եք անում:
— Մուկն ենք բռնում:
— Որ ի՞նչ անեք:
— Որ ուղարկենք:
— Ու՞ր:
— Մկստան:
Նորից են աղմկում:
— Ի՞նչ եք անում:
— Ցուրտն ենք բռնում:
— Ու՞ր ուղարկեք:
— Իր երկիրը՝ հյուսիս:
Նորից են աղմկում:
— Ի՞նչ եք անում:
— Ծուլությունն ենք բռնում:
— Ու՞ր ուղարկեք:
— Օվկիանոսի հատակ:
Նորից են աղմկում:
— Ի՞նչ եք անում:
— Փնթիությունն ենք բռնում:
— Ու՞ր ուղարկեք:
— Խոզերի մոտ:
Նորից են աղմկում:
— Ի՞նչ եք անում:
— Անկարգությունն ենք բռնում:
— Ու՞ր ուղարկեք:
— Կապիկների մոտ:

3․Մուկկատու

Սովորողները շրջան են կազմում՝ մեկին` մուկ, իսկ մյուսին կատու նշանակելով: Մուկը դրսից  ներս է մտնում և կատվին խաբելով` դուրս գալիս մեկ ուրիշ տեղով, իսկ կատուն հետապնդում է նրան։ Հետո նույն տեղերով մտնելով ու դուրս գալով` աշխատում է բռնել նրան։ Բռնելուց հետո դերերով փոխվում են։

4․Գա՛յլթողգիշերենքքեզմոտ

Խաղում են 10-15 հոգով: Սովորողներից մեկը դառնում է գայլ, իսկ մնացածը` նապաստակներ: Անկյունում  որևէ երկրաչափական պատկեր է գծվում /շրջան, ուղղանկյուն…/` որպես գայլի տուն: Նապաստակները մոտենում են տնակին ու ասում․

-Գա՛յլ,  թող գիշերենք քեզ մոտ:

Գայլը գլուխը թեքում է մի կողմ և բարձրաձայն  մտածում․ «Լավ, կթողնեմ, բայց գիշերը կուտեմ ձեզ»: Սովորողները մտնում են գայլի տնակը: Խաղավարն  ասում է․

-Ուշ երեկո է: Մոտենում է գիշերը:

Վերջին բառի հետ սովորողները պետք է փախչեն գայլից, իսկ գայլն առաջինն ում բռնեց,  նա է գայլ դառնում:

Оставьте комментарий