Ազգագրական փառատոնի շրջանակում ճամփորդում ենք Մարտիրոս Սարյանի տուն -թանգարան։Այնուհետև սովորողները Մարտիրոս Սարյանի անվան պուրակում ներկայացնում են ճամբարի ընթացքում սովորած պարերը և պարերգերը։
Վերնագիրը — «Թանգարանը որպես ուսումնական բաց հարթակ»
Համակարգող՝ Մարինե Մանուկյան
Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 1.2 դասարանի «Պրպտիկ» ջոկատ
Օր ՝ հունվարի 31
Վայրը՝ Մ. Սարյանի տուն-թանգարան
Նպատակը և խնդիրները.
Սովորողներին ներկայացնել Սարյանի արվեստը, ծանոթանալ Սարյան-արվեստագետի կյանքի, ստեղծագործությունների հետ:
Սովորողների մոտ ձևավորել թանգարանային միջավայրում նոր բաներ սովորելու կարողություններ և հմտություններ:
Թանգարանային էթիկայի կաննոներ սովորելու և հետևելու յուրացում ու կիրառում։
- Գործունեության նախատեսում և իրականացում
- Խմբով աշխատելու կարողությունների զարգացում
Ընթացք՝ Սովորողները նախապես տեղեկութուններ են հավաքում Մ. Սարյանի մասին, ծանոթանում նկարչի գործերին, դիտում տեսաֆիլմեր, ֆիլմեր:
- Ո՞վ է Մարտիրոս Սարյանը
- Հարավային դպրոցից Մ. Սարյանի տուն-թանգարան գնալուց ի՞նչ փողոցներով ենք անցնում
- Ինչ տեսարժան վայերով ենք անցնում մինչ հասնելը տուն-թանգարան
Այնուհետև այցելու ենք նկարչի տուն-թանգարանը
Ակնկալվող արդյունքները
Ծանոթանում ենք թանգարանին:
Շրջում թանգարարանում, կտավների օգնությամբ գույներն ու ձևերը առանձնացնում։
Անհրաժեշտ պարագաներ՝
ֆոտոխցիկ, փոքրիկ ճամփորդական պայուսակ
Արդյունքը՝
Ֆոտոպատումների, տեսաֆիլմերի ստեղծում, հրապարակում բլոգում:
Նախագիծը ենթակա է փոփոխման։
Նախապատրաստական փուլ՝