«Ես կարողանում եմ» նախագիծ

Նախագծի տևողությունը՝ մայիս

Անցկացման վայրը՝  ընտանիքում, տանը, բակում

Մասնակիցներ՝ 1.2 դասարանի սովորողներ , ծնողներ, ընտանիքի անդամներ

Նպատակը՝

  • սովորողների կարողությունների և հմտությունների ինքնուրույն ցուցադրում

Ընթացքը՝

Սովորողները տեսանյութերի տեսքով ներկայացնում են իրենց կարողությունները:

  • Ես կարողանում եմ մարզվել
  • Ես կարողանում եմ նկարել
  • Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել
  • Ես կարողանում եմ երգել
  • Ես կարողանում եմ նվագել /որևէ գործիք/
  • Ես կարողանում եմ խնամել իմ ընտանի կենդանուն
  • Ես կարողանում եմ խնամել սենյակային/բակային բույսեր, ծառեր
  • Ես կարողանում եմ խոհանոցում պատրաստել
  • Ես կարողանում եմ… /սովորողն ինքն է ընտրում և ներկայացնում իր կարողությունը/
  • Ես կարողանում եմ բնագիտական փորձեր կատարել
  • Ես կարողանում եմ օգտվել Word, Paint ծրագրերից:

Վարպետության դաս․ճամփորդություն

Վարպետության դասը վարելու է Հարավային դպրոցի 1-2 դասարանի Մկրտչյան Արամի մայրիկը՝ Ժաննան ։

Օրը — 16.05.2022թ․

Ժամը — 12:00-13:00

Վայրը — Հարավային դպրոցի 1-2 դասարան

Մասնակիցներ — 1-ին դասարանցիներ և նրանք ովքեր ցանկանում են մասնակցել

Ժաննան հանդիսանում է <<Janel Travel>>ի հիմնադիր։ Նա խոսելու է ճամփորդությունների մասին։ Սովորողների հետ միասին քննարկելու են բոլոր այն ճանապարհները, թե ինչպես կարող են ճանապարհորդել։